Updates
Binnen een versie-range van uw Joomla software systeem heeft u recht op alle updates van de betreffende versie. Wanneer er een nieuwe upgrade voor uw Joomla systeem wordt vrijgegeven wordt eerst nagekeken of alle componenten, modules en plug-ins ook beschikbaar zijn voor de upgrade.
Support
Voor support op gebruikersvragen kunt u bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur of een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen. De gebruikersvragen, die via de e-mail worden gesteld, worden binnen 2 werkdagen beantwoord.
Bugs (Foutmeldingen)
Bij het afsluiten van het onderhoudscontract zorgen wij dat alle bugs worden opgelost. Onder bugs worden verstaan; het niet correct werken van componenten, modules, plug-ins of template instellingen. U kunt bugs telefonisch of via het e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aanmelden. Na aanmelding van de bugs streven we ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren.
Back-up
Elke kwartaal en voor een update wordt van uw gehele Joomla softwaresysteem een back-up gemaakt. Bij eventuele problemen wordt de back-up voor u teruggeplaatst. Zonder onderhoudscontract bent u hier zelf verantwoordelijk voor.
Nacalculatie
Binnen het onderhoudscontract kunnen geen uren worden gebruikt voor het programmeren, het opnieuw inrichten en/of maken van extra templates, nieuwe modules en/of plug-ins. Deze extra werkzaamheden worden op basis van nacalculatie gedaan of met gebruik van de strippenkaart. Indien de werkzaamheden het urenbudget overstijgen is Result Media gehouden eerst schriftelijk van de opdrachtgever over de uitbreiding goedkeuring te verkrijgen.
Duur van de overeenkomst
De duur van de overeenkomst bedraagt twaalf aaneengesloten maanden. Daarna wordt het onderhoudscontract stilzwijgend met één jaar verlengd. De opzegtermijn is één maand en dient schriftelijk te worden opgezegd.